Edifici bastit amb pedres irregulars i maó. La portada està realitzada en pedra bona. La façana està culminada per una forma ondulada, amb una obertura circular al centre.
Escultura de Sant Corneli situada sobre un pedestal dins un nínxol obert sobre la porta d'entrada a l'església. El sant, patró de la parròquia, és representat com a bisbe, assegut, vestit amb un llarg hàbit, barbat i amb una de les mans obertes, possiblement per sostenir la palma. S. XVIII, potser XVII. Coetània a la construcció barroca.
Relleu que sembla representar l'escena de la pietat amb la Verge sostenint Crist. Pot ser un dels elements reaprofitats en la construcció de l'església. Així ho fa sospitar la seva ubicació
Dovella clau d'un arc de portal, segurament del s.XVII i possiblement estaria situada a l'accés a l'església. Té esculpida una fornícula amb una petxina dins la qual hi ah un relleu de Sant Corneli amb la tiara papal. El seu nom és inscrit a dalt amb lletres romanes. Als carcanyols hi ha uns caps d'angelets i sota la peanya que sosté el sant hi ha un altre cap major, a manera de permòdol, que sembla també d'un àngel.
La tècnica mostra un acusat caràcter popular.
Mare de Déu del Roser
Talla policromada barroca dels segles XVII-XVIII situada a la capella lateral del Roser.Edifici bastit amb pedres irregulars i maó. La portada està realitzada en pedra bona. La façana està culminada per una forma ondulada, amb una obertura circular al centre.
Escultura de Sant Corneli situada sobre un pedestal dins un nínxol obert sobre la porta d'entrada a l'església. El sant, patró de la parròquia, és representat com a bisbe, assegut, vestit amb un llarg hàbit, barbat i amb una de les mans obertes, possiblement per sostenir la palma. S. XVIII, potser XVII. Coetània a la construcció barroca.
Relleu que sembla representar l'escena de la pietat amb la Verge sostenint Crist. ...
Notícies històriques
L'església de Sant Corneli és documentada des del s. XI. Sembla que va ser reformada al s. XVI o a la primera meitat del XVII encara que aquest degués ser parcial ja que entre finals del s. XVIII i principis del XIX es renovà totalment l'edifici, construint-lo de nova planta. És llavors quan es degué paredar el relleu, que aparegué sota la rosassa de la façana durant una restauració el 1985 .