Edifici que està situat a un nivell més elevat que el del carrer. S'hi accedeix per una escalinata amb barana calada. El cos principal, de planta rectangular, és format per planta baixa i un pis, amb coberta a dues vessants. La façana que dóna a la via té a la planta baixa, quatre obertures d'arc escarser, i al pis, quatre obertures rectangulars. Entre els dos pisos hi ha una marquesina, sostinguda per una estructura de ferro. Les façanes laterals i la posterior mostren característiques similars, encara que més senzilles.
Hi ha un pas subterrani amb una interessant barana amb decoració vegetal, que es relaciona compositivament amb la decoració de fusta de les portes de l'estació. A l'altra banda de la via, hi ha una petita construcció complementària, amb voladís, que serveix d'aixopluc per als passatgers.Edifici que està situat a un nivell més elevat que el del carrer. S'hi accedeix per una escalinata amb barana calada. El cos principal, de planta rectangular, és format per planta baixa i un pis, amb coberta a dues vessants. La façana que dóna a la via té a la planta baixa, quatre obertures d'arc escarser, i al pis, quatre obertures rectangulars. Entre els dos pisos hi ha una marquesina, sostinguda per una estructura de ferro. Les façanes laterals i la posterior mostren característiques similars, encara que més senzilles.
Hi ha un pas subterrani amb una interessant barana amb decoració vege...
Notícies històriques
El traçat de la via de ferrocarril de Barcelona a Manresa es va fer l'any 1855, fou ampliat a doble via el 1908 i electrificat el 1929. (Datació per font)