Edificació formada per dos cossos de diferent nivell. El carener de l'edifici més alt és perpendicular a la façana i l'altre n'és paral·lel. El pendís del teulat és bastant pronunciat, amb coberta a quatre aiguavessos, que respon a la necessitat de diversificar les parts del teulat sotmeses al fred, pluges i neu. Al cos més allargat, on es compren els bitllets, hi ha la sala d'espera, que té una acollidora llar de foc, uns bancs de pedra, el terrat empedrat amb lloses i la paret decorada amb troncs. Els murs són arrebossats i la coberta és de pissarra.
Notícies històriques
L'estació de ferrocarril de la Molina va ser inaugurada el 1923, un any després de que el tren que feia el viatge inaugural Barcelona-Puigcerdà passés per l'estació (13 d'octubre del 1922). Tot i això, un altre tren havia arribat a la Molina el dia 12 de juliol de 1922, tres mesos abans de la inauguració oficial de la línia fèrria.
Aquesta estació de ferrocarril ha influït notablement en el desenvolupament dels esports d'hivern a la Molina.